Forskning
Udskriv Udskriv
Switch language
Rigshospitalet - en del af Københavns Universitetshospital
Udgivet

Diagnostic Dilemma: Lymphocytopenia in a Patient with Thymoma - Side Effect due to Irradiation Treatment or Development of Good's Syndrome?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

DOI

  1. Neurological Adverse Effects after Radiation Therapy for Stage II Seminoma

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Vis graf over relationer
A case of persistent B-cell lymphocytopenia in a 40-year-old woman with lymphoid-epithelial thymoma treated with chemotherapy, surgery and irradiation is described. The possible diagnosis of Good's syndrome (hypogammaglobulinaemia and thymoma) is discussed.
OriginalsprogEngelsk
BogserieCase Reports in Oncology
Vol/bind3
Udgave nummer2
Sider (fra-til)240-244
Antal sider5
ISSN1662-6575
DOI
StatusUdgivet - 1 jan. 2010

ID: 32218502